Látogatók száma

2012. január 30., hétfő

A kis barna

Hogy álltok a barnával? Mint színnel úgy általában. Igazán sosem szerettem.. én az a fekete-fehér-szürke-rózsaszín-piros és ezek árnyalati típusú csaj voltam mindig is... Hogy barna? Áááá, nem köszi... Aztán egyszercsak (pár éve) valami bekattant és mára már rengeteg barna ruhám van... sőőt...

Na, de most nem az én ruhatáramról van itt szó. ;) Jelentkezzen, akinek van  barna ruhája! Vagy beige? Vagy ennek árnyalatai?
Ugye, hogy ugye? Lám-lám szinte mindenki ruhatárában megbújik... Mit szólnátok hozzá, ha lenne valami barna kiegészítőtök? Mondjuk egy fülbevaló? Vagy egy karkötő? Mondjuk ez itt a képen?


Nekem nagyon bejön. És neked?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More