Látogatók száma

2012. január 26., csütörtök

Karkötők

Tegnap készült 2 karkötő. Illetve csak egyet tudtam teljesen befejezni, mert a másikhoz tartozó kapocs... amiből naná, hogy csak 1 volt ... eltűnt... de szőrén szálán. :o Gyermekeimet is kérdőre vontam, de ők aztán nem láttak semmit... :D Na, mindegy a lényeg, hogy rendelnem kell hozzá... de amíg az megérkezik megmutatom mit alkottam. Ez most más, mint az eddigiek, mert damilt használtam... eddig ugye ez nálam nem nagyon fordult elő.. de ugye soha nem mondd, hogy soha.

Ő lenne a félkész, kapocs nélküli. Átlátszó cseh szilt üveggyöngyök és barna roppantott üveggyöngy felhasználásával készült. Hossza (kapocs nélkül): 18,25 cm


Ez meg a másik, amikhez 6 és 4 mm-es teklákat, valamint kásagyöngyöket használtam fel.


Szép napot Nektek. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More